niedziela, 5 czerwca 2016

64. "Pod okupacją i w Powstaniu.Konspiracyjne wspomnienia". Moja najnowsza ksiązka

Okładka mojej najnowszej ksiązki

Coraz większe zainteresowanie budzi moja nowa książka. Cieszą mnie pytania o promocję i możliwość jej nabycia. Nadszedł czas, żebym pochwaliła się moim "najmłodszym dzieckiem"! Książka jest już w drukarni. 29 czerwca o godz. 19.00 w Muzeum Powstania Warszawskiego odbędzie się pierwsza promocja.  Nie jestem  w stanie każdej z zainteresowanych osób  zaprosić osobiście. Za kilka dni umieszczę jedno zaproszenie dla wszystkich, którzy chcą być tego dnia na tym wyjątkowym spotkaniu. W Muzeum Gośćmi będą bohaterowie najnowszej książki: Wisława Skłodowska, Janina Stańska, Jadwiga Wysocka, Urszula Korzeniowska, Janina Mańkowska, gen. Janusz Brochwicz Lewiński, Eugeniusz Tyrajski, ksiądz Henryk Kietliński, Henryk Wasilewski, rodziny zmarłej Róży Nowotnej Walc i prof. Kazimierza Radwańskiego. Będą również bohaterowie książki "Powstańcy 44. Bohaterowie i świadkowie", oraz tej nad którą obecnie pracuję.
Spotkanie poprowadzi dziennikarka Ewelina Steczkowska. Systematycznie będę pisała o programie promocji i o wielu innych szczegółach dotyczących książki i  spotkania.
Pragnę również podzielić się z Wami informacjami na temat  dalszej mojej pracy. Do końca września skończę kolejną książkę. Moje plany wychodzą poza umowę z wydawnictwem, więc jest to pomysł jeszcze nie konsultowany... Chcę napisać również książkę dla dzieci. Niedługa okupacyjna historia dziecka. Powstanie na podstawie przeżyć moich najmłodszych bohaterów. Chcę pokazać okupację widzianą oczyma dziecka. Będzie to pełna ciepła opowieść o tym, że miłości nic nie zniszczy. Moim marzeniem jest, żeby obie książki ukazały się równocześnie - dla rodziców i dzieci. Zobaczymy czy się uda...?

2 komentarze: